Simgebirkan canım ben de 37+6
dayım.epeydir vardı 28.haftamdan beri .soğuk süt,sade soda çok iyi geliyordu. Son 20 gündür onlar da kesmediği gibi güzdüzde başladı bende de.sakız da iyi geliyir ama bıraktığımda tekrar başlıyor. Ilaç kullandım baktım o da aynı.zaten 8 günüm var doguma insaalah .çoğu gitti azı kaldı.biraz ondan ,biraz ondan idare ediyorum. Geceleri de yatmadan en az 4 saat önce yemek isini bitiriyirum.hakkatten biraz olsun fayda etti.