Tugceecikk yaa çok sevindim 🙏🏽bende 4 ay önce yazıldım.bu ay sıram geldi.gerçi reglim düzensiz olduğu için tarihte attı tabi aricam.rica etsem bütün süreci anlatır mısın 😊 gerekli belgeler ,testler ,ve anestezisiz yapılıyor sanırım.nasıl geçti,kaç dakika vs 😊😊çok soru oldu kusura bakma 🌸❤️