sugarbabe Kızlar sorum şu.bu ay rahim filmi çekilcem.ve klomen kullanıyor olacağım.ilacın bi sakıncası olur mu? Antibiyotik kullanacağım için klomeni diğer aya bırakmak daha mı sağlıklı sizce.böyle bişey yaşayan var mı
Mehtapakgl sugarbabe canım bende rahim filmi çekildikten sonra 1 ay atladı doktor. Hatta 1 ay korun demişti. Filmden bir ay sonra klomen başlatmıştı.