Busiyy Merhaba 👋😘 Kızlar Ağustos da doğumum olacak sizce bebek için kıyafet olarak ağırlıklı kışlık şeyler mi tercih etmeliyim yoksa yazlık da mi alayım çok kararsızım 🤦♀️
Seymabebgm Busiyy aslinda biraz bulundugunuz sehir gore de degisiyor ekim ayinda havalar soguyor ama ilk hastane cikisini ve ilk bir iki ay giyilecek kiyafetini daha ince alabilirsin 3 ay ve 6 ay kislik alirsn
Eyluleda10 Busiyy bende ağustosta doğurdum çok sıcaktı ve kalın şeyler almıstım havalar serinleyene kdr atletle gezdik ana kız
Busiyy Duyguaydin81 11+4 de öğrendim ben cinsiyeti ikili testte genel ultrason da tam net değil ama kız dedi 🥰 şuan 13+1
Busiyy Seymabebgm ilkleri ince alayım yani İstanbul öyle o zamanlar da soğuk olmuyor hatta yaz devam ediyor gibi ama işte belli de olmaz
Duyguaydin81 Busiyy ayy bende 13+4 üm net cinsiyeti belli olsun diye 15 haftalıkken gitmeyi düşüniyorum sabırsızlanıyorum ama netleşsin diye beklicem ☺️
Busiyy Duyguaydin81 beni tekrar 14 hastalıkken çağırdı net söylemek için ama altı ayına kadar da pek inanmayın net olduğuna diyorlar bakalım 🥰
Busiyy Eyluleda10 birde İstanbul sıcağı aman allahım hadi ben neyse de bebeğim pişecek bazen o zamana denk geldi diye seviniyordum ama dezavantajlarıda varmış meğerse 🤦♀️
Eyluleda10 Busiyy bizde istanbul 😂 sıcağından kavrulduk yani sen sakın kalın bişi alma biz cahildik ilk bebek giydirdik sırtı kolları her yeri sivilce gibi pişik oldu daha ilk günden hemde