Biraz uzun hakkınızı helal edin. Sonuna kadar okumak istemezseniz de benim adıma dua edin lütfen. Patoloji sonucum temiz çıksın. Allah razı olsun
Defalarca yazıp sildim karışık olduysa kusura bakmayın. Evliliğimizin 3. Ayında Allahım İn bize hediyesiydi Çınar Eymen'im. Sürpriz bir hamilelikti hepimiz çok sevinmiştik. 3.ayda bebeğin eşi ters dendi bir müddet yattım daha sonra çok şükür düzeldi. Normal doğum sezeryan hiç farketmez Di benim için. Bebeğim sağlıklı olsun acısına her türlü hazırım dedim. Hazırlıklar bitti. 37.haftada ufak ufak sancılarım başladı. Annemi çağırdım kontrole gittik doktorum açılman var yarın nöbetçiyim gel doğumunu yapalım dedi. Eve gittik bebeğimin küvetine ilk ben kullandım 🙈içine sıcak su koydum oturdum. Hareket ettim bol bol. Zaten son bir ay hurma yedim sürekli yer sildim oturdum kalktım rahattım hiç bir sorunum yoktu. Neyse sabah gittik hastaneye doktor 1 cm daha ilerlemiş hemen suni vermeyelim biraz daha yürüyüş yap dedi o sahil senin bu park benim 4 saat daha yürüdük. Hastaneye gittik 4 cm dediler yatış yapıldı. Saat 3 te işlemler bitip lavman yaptılar ve suni sancı başladı. Oo ben çok iyiyim fotoğraf çekilmeler gülmeler saat 7 gibi suyum patladı. Sonrası biraz zordu sezeryana alın beni bile dedim ama artık son dakikalardı. Doktor doğum başladı dedi Allahım sancım gitti birden ıkın diyorlar ama yok gitti sanki. Kendi çabala ıkındım sanıruım beceremedim eve iki defa karnıma bastırdı bebeğim sağ salim doğdu. Dikkatsiz ıkındığım için içten çok yırtığım olmuş dikiş attıramadım çok fazla canım yandı. Narkoz verdiler konuşmaları bile duyuyordum o kadar azdı sonra odama çıktım. Her şey çok güzeldi. İlk iki hafta harikaydı her şey. (doğumdan yaklaşık 2 sene önce nişanıma 3 gün kala iş yerimde düştüm mr da kemiklerimin normal olmadığını söylediler testler yapıldı kemik erimesi dendi baya Bi araştırma sonrası vücüdumda o dönem enfeksiyon olması sebebiyle lösemi dendi nişan zamanım çok kötüydü. Sonra enfeksiyon düzelince tüm kan değerlerim normale döndü. Çok şükür lösemi değildim ama kemik erimem vardı. İki ay dvit kalsiyum kullandım. Doktorum böbreklerine zarar verirsin diyip ilaçları kesti. Hiç unutmam kemiklerin 40 yaşında demişti ben 20 yaşındaydım.)
Doğumdan sonra belim çok ağrıdı annemlere söyledim onlarda normal doğumda olur geçer zamanla dedi. Bir gün bebeğimi beşiğin den aldım almamla belime bir ağrı girdi kollarımın dermanı kesildi bebeğimi düşürecektim. Neyse soluğu acilde aldık ağrı kesici yapıp gönderdiler. Bikaç gün annemde dinlenmeye geldim. Geliş o geliş bebeğim o gün 30 günlüktü. Şuan 4 aylık hala annemdeyim. Gitmediğim doktor kalmadı. Her geçen gün kötüyüm belime bir ağrı saplanıyor kuyruk sokumu a doğru sanki canlı canlı etimi kemiğimde yüzüyorlar Allahım ne dayanılmaz bir ağrı. 5 defa ard arda suni sancılı doğum yapsam o acının çeyreği olamaz o kadar kötüyüm. Kan ter içinde e kalıyorum ambulanslarla hastaneye kaldırılıyor sapasağlamsın denip gönderiliyorum. Güldüğüm an belime bir şey saplanıyor sanki dizlerime sahip çıkamıyorum. Artık çıldırma noktasına geldim. Bebeğimi tutamıyorum emzirmek acı veriyor artık. 6 gün özel hastamede yattım bir şey bulamadılar kemik veremi dediler testler mr lar.yürüyerek girdiğim hastaneden tekerlekli sandalyeyle çıktım ve doktor bana ağrılarım yüzünden ağladığımda sen lohusa depresyonun girmişsin senin psikiyatrıye gitmen ederek dedi iyileştiğimde ilk işim dava açmak olacak. Artık yürüyemiyorum o haldeyim bebeğime babaannesi bakıyor Bi hafta görmemişim. Devlet hastanesine bir tanıdık dosyamı götürdü acil hastaneye yatırdılar. Kemik erimem aşırı ilerlemiş kemiklerim kendiliğinden kırılıyormuş. Her bağırma her ağlayışım kırıklardan mış. Omiriliğimde diskler çökmeye başlamış ve ameliyat olmazsam felç bile kalabilirmişim. Ve ben bu şekilde 2 ay hastane hastane dolaştım. Allahım mesleğini düzgün yapmayan her doktorun elinden alsın. 20 gün hastanede yattım bebeği den ayrı kaldım. Şimdi ameliyat oldum kemiğimde parça aldılar sonucunu bekliyoruz. Kanımda kalsiyum varmış ancak kemiklerime ileteyormuş idrarla bile kalsiyum atıyormuşum. Kemiklerim topuk taşına benzer hala gelmiş. Artık 80 yaşında kemiklerin dedi doktor. Bebeğimi beşiğin den alamıyorum ancak biri verirse tutabiliyorum. Ne kötüymüş hareket edememek. Sağlığınızın kıymetini bilin. Hiç bir şeyi dert etmeyin. Bana da dua edin olur mu piskolojim hiç iyi değil. Artık bebeğimi emrediyorum da. Hem ilaçlardan hemde emzirmek kemik erimem ilerletiyormuş. Çok korkuyorum inşallah patoloji sonucum iyi çıkar