imrangulll evet iyi olduğunu duydum Can Bey’in de ama ben kadın doktorlara bakmıştım hep, deneyimlemedim. Biz zamlı olarak yeni fiyat bilgilendirmesi aldık, SGK ile normal doğum 5500 TL, sezaryen 6750 TL. Benim özel sağlık sigortam var, doğumun tamamını karşılıyor, o şekilde planlıyorum. Bu verilen fiyatın içinde bebek ve annenin ilk muayeneleri, bebeğin ilk testleri, anneye emzirme eğitimi, bebeğin hastane çıkış kıyafetleri vs rutin şeyler dahil. Doğum fotoğrafçısı kısmını bilmiyorum, ben tercih etmeyeceğim için bilgi alma gereği duymadım ama hastanede bir organizasyon şirketi var genel olarak birçok doğumda onların adını duyuyorum, başka bir kurumla da anlaşılabilir, zorunlu tutulacağını sanmam.