Kızlar merhaba nasılsınız? Kızlar lütfen başına gelen varsa yazsın nolur!!! Hayatımda İlk kez ellerimin üstü küçük küçük nokta gibilerden oluştu ismini bilmiyorum. Sivilce gibi değil çok küçük küçük ve çok kötü kaşınıyor yaa😖😖😖😖😖😖 önce sol elim kaşınıyordu gün içi aldırmadım kaşıyordum ama bakmadım şimdi forumda takılıyordum sağ elimde kaşınmaya başladı kaşıdım bi garip hissettim ellerimi, ikisi aynı anda kaşınmaya başladı ne ola bilir acabaa??? Çok kaşınıyor neden olur ki bu? Hamilelikle mi alakalı? Hiç olmadı hayatım boyunca😔😔