Gupse hep öyle diyolar ama ne kadar erkek varsa etrafımda birisi hariç 2 hafta erken doğdular kız olarakta birtanesi 39. Haftada doğdu 🤷🏼♀️ Ne kadar doğru bilmem benimkide kız . 34+3 olduk bir iki gündür belim sızlıyo doktora yaZdım erken doğum belirtisi olabilir dedi magnezyumumu iki doZ yaptı inş fayda ederde erken gelmeye kalkmaZ premses