Kızlar merhaba eşim 3 günlüğüne Irak’a gitti, kendisi mühendis asker değil belki merak edenler olur. Zaten normalde de gittiği zaman kaygılanırdım ama şimdi hamile olunca kaygı seviyem daha da yükseldi takdir edersiniz ki. Sizden dua istemeye geldim. Müminin mümine ettiği dua kabul olur derler hem kimin duası kabul olur belli olmaz. Cumartesi günü sağ Salim kavuşacağız Allah’ın izniyle; ne olur dua edin. Bende karnımdaki oğluş için güçlü ve sakin kalmaya çalışacağım. Bu arada eşi Suriye’de Irak’ta Libya’da ya da gurbetin herhangi bir yerinde olan herkes için dua ediyorum; hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah. Allah karınlarımızdaki yavrulara bağışlasın babalarını 🙏🏻😢