Aysegul9898 Arkadaslar 32+2 hamileyım ılk hamılelık dogum hakkında korkularım var nasıl yenebılırım bu korkumu acaba tavsıyelerınızı beklıyrum
annesininpirensesi Aysegul9898 32haftaligim erken dogum riskim var 2 gebeligim birinci normal olmustu bunuda normal ustiyorduk ama amaliyat galiba korkuyorum sezeryan olmaktan
elif41asel Aysegul9898 32+4 ve ilk gebeligim sezaryan olucam nasipse kendi istediğimle ama korku basta valla😊🙄
Zehra_1960 Aysegul9898 bende 32+3 ama korkum yok çok heycanlıyım çünkü ben gebe okuluna gittim ve egitim aldım buda beni çok rahatlattı şimdi kendim normal dogum vidyoları açıp izliyorum ve heycanlanıyorum tabiyki her insan bir olcak diye bişy yok ama kendini ben yapa bilirim demeye alıştır sonuçta agrısıyla sızısıyle kusmasıyla bulantısıyla 9 ay karnımızda taşıyoruz sanırım 2 dk dogum 9 ay kadar agır gelmez diye kendimi motive ediyorum 😊
Aysegul9898 Ya normalden cok korkuyorum her kafadan baska ses cıkıyo herjesın farklı dogum hıkayesı var ve kafam allak bullak stres yapıyrum dogum videoları ızledım esım kızdı ızlemıyrum suan ama korkumu gecıremıyrum bı turlu
Gupse Aysegul9898 Aysegul9898 doğum videosu izlemekle iyi yaptın bence yada doğumun aşamalarını oku iyice insan nasıl birşeyle karşılaşacağını bilince daha bilinçli oluyor ve psikolojisini ona göre hazırlıyor diye düşünüyorum ben videoda izlemiştim okumuştum da evet aynılarını yaşadım ama hazır gitmiştim doğuma... şöyle motive ediyordum kendimi insanlık varolduğundan beri kadınlar doğum yapıyor hastanede evde köyde yolda tarla da 😀 şükür hastane var doktor var korkmayın kendinize bedeninize ve doktorunuza güvenin . Evet herkesin doğumu farklı kimi 2 günde doğuruyor kimi 2 saatte kendi hikayenizin keyfini çıkarın inanın zor olsa da o kadar güzel ki ❤️ Allah kolay doğum nasip etsin inşallah 😀
Aysegul9898 UnzileMehmet tesekkür ederım karnımda bazen kasılm@ hareketlerımde ksıtlanma hıssdyrum bu normal mı
UnzileMehmet Aysegul9898 bebek bir tarafa doğru toplanıyor gibi oluyor kasılma o galiba bende tam bilmiyorum canım ilk bebeğim ama kasılma normal
Aysegul9898 Zehra_1960 benım korkum sancı ve adetlerımde cok zorlanıyordum acıle gıdıyordum agrılı oluyordu cnku smdı adet agrısna dayanamayan ben o dogum sancısına nasıl dayanırım dye dusunmeden edemiyorum 🙂
Likya Aysegul9898 benimde korkularım vardı bazen uyuyamiyordum. şuan 37 haftamdayım bir an önce çıksın artık diye bakıyorum yoruldum fiziksel olarak çok yoruldum korku falan kalmadı