Deryaanneoluyor Kzbn kefir midemi bulandırıyor. Hamileyken de hamile değilkende içebileceğim birşey değil kefir .
Deletedmom317 Kzbn günlük pastörize süt iç cnm günde iki bardak içiyorum ben. Kefir midemi bulanıdırıyor
Pnrr06 Kzbn Canım ben kefiri günde 1 bardak içiyorum doktora da sordum çok faydalı dedi eğer mideni bulandirmiyorsa kesinlikle tüketmeni tavsiye ederim
Blossom Süt alerjiniz yoksa, direkt süt içmekten çok daha faydalı. Tabii doğal kefir olmak şartıyla. Sütün bir faydası yok insana. Aksine zararı var. Sütten fermente yoluyla elde edilmiş, yoğurt, peynir, kefir tüketmek daha iyi.
Blossom İçmek zor geliyorsa da kuru kayısı, üzüm ve kuru yemiş vs. ile içmenizi öneririm. O buruk tadı bastırıyor.
Damlaustglu Kzbn Altınkılıç öneririm canım bi araştır istersen eşim baya araştırdı. Ben onu tüketiyorum.
Gizemciim Kzbn kefir çok sağlıklı. bekarken ben de içmiyodum hamilelikte kabızlık sorunu yaşayınca marketten koşa koşa almaya gittim 🤦♀️ tüketin yani faydalı özellikle bağışıklık için👍
pyymamm Kzbn kefir faydalı ben hergün bir bardak içiyorum doktorum sevindi söylediğimde de . Bimin kefiri içimi kolay diğer markalarınki agır bence . Ama su an sizin yediğinizden almıyo bebek 3 aydan sonra yediklerin ona gidicek
pyymamm Kzbn tadı güzel ama tavsiye ederim altınkılıç markasını . Üç aydan sonra özen gösterirsiniz asıl beslenmenize
Kuzeysmom Süt ve süt ürünleri bebeğin kilo alımı içinde etkili bie faktör. Eğer doğal kefir içme şansınız varsa doğalını içmenizi tavsiye ederim. Ama eğer hazır tüketecekseniz içim ve altınkılıç markalarının kefir lezzeti güzel ayrana daha yakın. Onu da içemiyorsanız eğer muz ya da çilek doğrayıp blender’dan geçip tüketebilirsiniz.Afiyet olsun .