Erkanpasam 24 subat adet gunum insallah olmam ama pek umudum yok 3 4 defa iliskiye girdik adetime 12 gun var esim almanyaya gitti
Destkar Erkanpasam benim de 23 Şubat ve birlikte bekleyip olursa heyecanımı olmasa bile üzüntümü paylaşabileceğim bir post bulmuşken yazayım☺️
mom101 Erkanpasam 25 şubatda benim adet günüm testle takib yapıyorum ama hala yumurtlama yok ö yüzden umudum yok
Gizemnaz_ Destkar cnm belirti yok dun test yaptim beyaz golge cizgi cikti her testtemi oluyor oyle bilginiz varmi resim cekeyim dedim resimde hic belli olmuyor isiga tuttugunda o cizgiyi gorebiliyorsun