Arkadaşlar memorialde tüp bebek Olanlar yada tedavi görenler lütfen deneyimlerinizi paylsşırmısınız dün ilk muayenemi oldum eşimde ve bende öyle aman aman bi sorun yok doktorum aşılama yapalım dedi nedir başarı oranları fiyatları lütfen paylasırmısınız ve rahim filmi 4 ay önce başka yerde çekinmiştim şimdi tekrar istediler sizce neden 🙏🙏