Merhaba 10 haftalık hamileyim 7. Haftadan itibaren hep lekelenmeler az az kanamalar oluyor. İlk olarak progestan kullanıyordum şimdi ek olarak proton iğne kullanıyorum. Doktor bebek ve kesede sorun olmadığını söylüyor ama çok korkuyorum. Haftalardır geçmiyor çok üzgünüm. Daha önce bunları yaşayanlar var mı? Cevaplarsanız çok sevinirim