Durdane19 21/4 um anneler biraz kilom olduğu için özeldeki doktor 6 cm mesafe var bebegin eşide önde olduğu için çok aşırı hissetmemen normal dedi bu durumu yaşayan varmı zaman geçtikçe tekmelerini daha net hissedermiyim
Pembepanterr Durdane19 canım zaten daha çok küçük biraz daha büyüsün güçlensin o zaman hissetmeye başlarsın 😊😊
Derin_Demir Durdane19 canım bende kilolu hamilelerdenim. Hatta göbek yağlanmam çok fazla. 23 sonu 24 başı hissediyorsun. Eşim ilk tekmesini 24 'te hissetti tek tük
zelis63 Durdane19 merak etme kuzum illa ki net hissedeceksn ben 33 oldum son bir haftadır kaburga ağrısı çekiyorum
glnur90 Durdane19 22+3 teyiz 1 haftadır hissetmeye başladım ama öyle çok değil herkes hopluyor zıplıyor diyo ama bende de kilo var sanırım ondan net hissedemiyorum buna da şükür en azından günde Bi kaç kere hissediyorum
Mhmtbtl Hiç korkmayın ben 34 haftalığım inanın artık bu zamanlarda hareketlerinden yatamayacaksınız sağlıklı olsun da varsın şu an hissetmeyin hissettiğinizde çok canınız bile yanacak 😅
Durdane19 Mhmtbtl inşallah hepimiz saglıkla alalım kucagımıza benımkı ınatcı ultrasyonda durmuyor poz alamıyoruz normaldede sesı cıkmıyor 😂
Durdane19 Derin_Demir doktorumda bana öyle dedı kuzu karın yapım kalın oldundan zor hissedersin dedi hatta ilk ögrendimde hemen kese gözükmedi
Derin_Demir Durdane19 merak etme ne kadar kalın olursa olsun bi süre sonra hissediliyor.🥰 ondan sonrada neden az hareket etti birşey mı oldu derdi başlıyor 🙈
Deniz07 Arzuabur kaç kilosunuz bende kilolu hamilr kaldım ama 19 haftadan beri hissediyorum 21 olucaz cumartesi
Melisbol Haftadaym korkutacak derecede hareketli, dogdugunda nasl olacak merk ediyorum suan hic durmuyor sabah aksam boyle😄
zelis63 Durdane19 yok yok bazen kilo biraz etkiliyor ama 2 3 kiloluk bebegin dönüşü hissedilmicek gibi değil 😅👍