Mervedefnem Kızlar 12+3 haftalık olduk ili gündür soğuk havalar yüzünden kronik sünüzit im azdı acile gittim antibiyotik verdi kullansam mı kullanmasam mı bilemedim benim gibi olup kullanan var mı?
BusraDevlet83 Mervedefnem Sinüzit manyağı oldum. Bittim günlerdir. Üstelik hem de rinit alerjim var. 😓 Antibiyotik kullanmayın. Alın kısmını sıcak tutun. Benim örgü saç bantlarım var. Alnimi kapatıyorum hep. O zaman rahatlarsınız.
Mervedefnem Bende şapkasız dışarı çıkmıyorum ama iki gündür sabahları ayazda soğukta hastaneye gidip geliyorum kontrollere soğuktan mahvoldum baş ağrısı öldürdü beni bide migrenim var tetikliyor
BusraDevlet83 Mervedefnem Hemen sıcağa koşun. Isiticiniz varsa önünde durun. Yani fark eder. Migren çok kötü. Allah size sabirlar versin. Antibiyotik kullanmayın. Doktorunuza sorun yine de ama kullanılmıyor.
Mervedefnem BusraDevlet83 evet migren çok kötü dün tuttu parıl içtim ama allahtan fayda etti normal de iğne vurunurdum yoksa geçmezdi allahım düşmanıma bile vermesin migreni
BusraDevlet83 Mervedefnem Amin🤲 Annemden biliyorum. Bulanti ile basliyor. Işıksız ortamda yatıyor öylece. Allah sizlere sabır versin.
Mervedefnem BusraDevlet83 not al zamanda katlanılmaz bir hal alıyor hamileyken daha kötü oluyor parol dışında birşey içmiyoruz maalesef sünüzitim olmasa bu kadar kötü olmam aslında ama her mevsim geçişinde maalesef bu ağrıları yaşıyorum