Merveyunus31 evet canım ikili test yapılıyor belki doktorunun dalgınlığına gelmiş olabilir o an sen bi hatırlat istersen normalde de ayda bir muayene ters bişey yoksa ama bazen tarama testleri yada şeker yüklemesi yapılacağı zaman söylüyorlar ikili taramada 11-14 haftalar arasında yapılıyor belki ondan söylememiştir gittiğinde yapacaktır ☺️