ayseakcura Kızlar dün sol kasık bugün sağ kasıgımda çok ağrılı bi sancı var üstüne bastırınca acısı geçiyor sizce nedendir 🤔
Damlaustglu Gaz sancısı olabilir mi? Bendede var çünkü doktora bile gittim bişe çıkmadı ama gaz çıkarınca rahatlama oluyor.