Ummugumus Digum yapmış yada yapacak olanlar.bir hafta sonra sezeryanla dogum yapacagim.allahin izniyle.sezeryan oldugumuzda uzun elbise gecelik lazim oluyor mu yoksa pijama is gorur mu.tecrubelisi olanlar paylasirlar mi acaba.
Mervemeydan Ummugumus ikisi de olsa fena olmaz tabi ki ama sezaryen Doğumda bence gecelik daha çok işinizi görür
Merve_kucuk Ummugumus Ben staj zamanımda gördüğüm kadarıyla sezeryan doğum yapmış bayanlar elbise tarzında giyorlardı. Ama bence siz hem pijama hemde elbise tarzında olandan aln
Ecrin04 Ummugumus mrb canim ben de iki hafta snra sezeryan olucam . Hastane cantama iki tane gecelik iki tane de pijama koydum ne olur ne olmaz diye .
Dorukunannesi95 Ummugumus ben ikisini de almistim yanima ama sadece pijama giydim alt ust. Emzirme yakali olursa buyuk rahatlik
YazeeL Merve_kucuk uzun gecelik kullanışlı oldu mu modanisada sizin yazınızı görünce fark ettim. Artış collection muydu iç göstermiyor değil mi
Zhrnz ayse__ Ummugumus ben normal.dogum yaptim onda hem pijama hem gecelik.rahatlikla.kullandim ama sezeryanda gecelik iyi olur
Zhrnz Ummugumus ablam sezeryan oldu gecelik kullanabildi dikislerden dolayi pijama takimini giyemedi hastanede hep gecelikleydi
Ummugumus Gecelik bulamadim da o yuzden alamamistim.hep buyuk oluyolar .netten bakicam simdi.alalyim o zaman.tsk ler hepinize.
Merve_kucuk YazeeL Hayır iç göstermiyor 😌 Evet kullanışlı oldu🤗 Hatta hemşire gecelik giymen bizim ve senin için iyi oldu dedi🙂 Alttan kanama kontrolü yaptıkları için rahattım yani.
ssuleeyuce Ummugumus ben oglumda gecelikte almistim diz ustu cunku sezeryandan cikinca devamli kontrole geliyolar kanama nasil diye pijamayla zor oluyor acmak. Gecelik en rahati siyiriyon hemen. Kontrol etmeleri bitince pijamalari giydim bundada aynisini yapicam
BurcuLice Ummugumus normal doğum yaparsan pijama iyi bence ama sezaryanda pijamanın lastik kısmı göbeğinin üstünde ve bol olursa iyi dikişlerin olacak sonuçta yinede sen bilirsin