Sdtsdmr 16 haftalık hamileyim.Kalçama bazen acayip bi ağrı saplanıo.Sol bacağımı cok zor kaldırıyorum.Ara ara kramp benzeri ağrı giriyo kalkamıyorum oturduğum yerden..Normal mi bu :( mr da giremem hamilelikle ilgisi var mı acabaa
Dilek1661 Sdtsdmr senin bu söylediğini bn 34 haftada yaşıyorum benmki yana yatmaktan kalçamın yanları çürüdü resmen kramp giriyordu magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor dedi doktora bana ilaç verdi kullanıyorum bide şade soda tüketiyorum ben ama senin haftanda soda içilirmi bilmiyorm
Katrecgn Sdtsdmr bende 16 haftalık hamileyim aynısı bende de oluyor ve belimde de oluyor ağrı doktorum kalsiyum olan vitamin önerdi ona başlayacağım
Fesum Sdtsdmr sol mu , hiç süt içmediğim dönemde olmuştu , yokuş ve merdiven çıkamaz hale gelmiştim . hemen taze açık süt alıp güzelce kaynatıp içtim. Şükür geçti .
Eminapasali Kilo açısından ve bebis vücut vitamini paylaştığından olabiliyormuş bende yaşadım hala da yasiyorum
Sdtsdmr Burc91 Katrecgn pregnom diye vitamin ilacı kullanıyorum içinde magnezyum da var o etki etmiyor mu ki :( kalça cıkıklığım var sandm ya korktum resmen :(
Sdtsdmr diloscn normalmiş rahim genişliyor kemikler doğuma hazırlanıyormş magnezyum verdi kramp girdiğinde iç iyi gelir dedi canım
_zehra_ Magnezyum , kalsiyum 1 ay içtim ama yine de az ayakta kalıyım sağ kalcam felçli gibi oluyo. Yapacak bise yok sanırım