Meraba arkadaşlar. Iyi geceler. 10 şubat gecesi saat 10dan beri sancim vardı artan 10 dk arayla 15 dk oldu derken takip ettim 5 dk dan 2 ye düştü..11 de gece arttı daha. 12 doğru haatsneye ciktik normalde bebiş 20 şubat civarı geliyordu. Oglumz 11 şubat geldi aniden..Normal doğum yaptım yusuf aras imiza❣😍😊😊sabah 6..28 de dünyaya gelen oğlum çok şükür iyki de dedim rabbim herkese nasip etsin dikişlerim var acıyor ama idare ediyorum. Evlât shibj olmak çok gozel duygu