Msmsms Duş alın yatıp dinlenin.Hafiflerse ya da geçerse doğum sancısı değildir.Benim de aynı şekilde başlamıştı doğum sancım,belimden şiddetli bir ağrı girdi sonra ilerledi.37+6 haftalıktım.Ama benim 1 hafta öncesinden 4 cm açıklığım vardı.Sizin açıklığınıza bakılmış mıydı daha önce?