Hulya9153 35+3 haftalık hamileyim 38.haftada sezeryan olacagim.Bugun kan tahlili yaptırdım Demir değeri 11 kan değeri 10.kontrolum yarın.Benim gibi olup çabuk yükselmesi için önerisi olan var mı? Sezeryan öncesi risk olusturur sanirim 😔
kkmm Hulya9153 bendede kansızlık var çekirdekli kuru üzüm çok iyi geliyormuş tavsiye ettiler bende baslicam inşallah kısa zamanda kan yapıyormuş isterseniz deneyin
Aryaziya35 Selam iyi geceler aranıza yeni katıldım bu kansızlık bendede var kan depolarına baktırdınız mı
Btltr Çayı içmeyin kızlar,direk emiyor birde portakal suyuna pekmez koyuyorlardı sanırım bi araştırın ama önce,bende sürekli kırmızı sebze meyve yemeğe çalışıyorum ilaçların dışında