Busraer hastanede kontrollerde çok duydum özellikle kilolu annelerde muayenelerde ve renkli ultrasonda bebeği görmek biraz sıkıntı gerçekten çok uğraşıyorlar çünkü karındaki yağ dokusu buna izin vermiyor bastırıyorlar nst çekerken bile kalp atışını bulmak için bile uğraşan gördüm bastırıp da hep aynı pozisyonda tutmuşlardı ne alakası var diyenler de normal bi gebede çok rahat herşey görülebilirler kilolu hamilelerde yağ dokusu yüzünden çok sıkıntı oluyor kaçtan bayanda gördük duydum kaç kere çektirmişler