Bugün hipofiz bezinde adenom var mı diye ilaçlı mr çekindim. Büyük ihtimalle adenom yok. Prolaktin değerim normal. Makroprolaktin pozitif. İşi sağlama almak için mr çekildi. Mr sırasında verilen kontrast madde beni biraz korkutuyor. Hemşire korunmaya gerek olmadığını söyledi. Doktorla henüz görüşemedim. Konuyla ilgili tecrübesi olan var mı?