Merhaba kizlar 36+6 haftalik hamileyim bugun düzensiz ama şiddetli ağrılarım var acaba doğum sancısı başlangıcı falan olabilir mi acile gitmeye de korkuyorum çok bekletirler afedersiniz parmaklarlar falan diye bide şimdi eğer doğum sancisiysa ve doğurursam bebeğimde birşey çıkmaz değil mi yaşar yani telaşlıyım yardımcı olup fikir verirseniz sevinirim.