SerpilPalaAkta 35 haftalık hamileyim çatlağım hiç Yok ben gibi olan var mı yoksa son zamanlar da çıkarmı ?
TubaSari Benimde öyle catlagim yoktu ama doğumdan sonra gogus bacaklarimda belimde hafif hafif çatlaklarım oldu gobegimde olmadi cok şükür 🙏 yani dogumdan sonra da dikkat etmek gerek cnm
Elfibrhm2609 YazCilegi inan ki hicbir sey kullanmadım canım vallahi ne yağ ne krem genetik mi yada bunye ile mi alakalı bilemicem🙏🙄😍😍😍
Perimm SerpilPalaAkta 3.hamileliğim karnımda sıfır çatlak.. iki hamileliğimde de hiç olmadı..bundada olmayacağını düşünüyorum umarım öyle olur
nerice_isler Çatlağı olmayan anne adayları sırrınız nedir kullandığınız krem yağ vs varsa önerir misiniz ❓yok kullanmıyorum birşey diyorsanız gerçekten çok şanslısınız farkında mısınız ☺
SedaTopgl nerice_isler orjinal zeytinyağı tek geçerim 2. Hamileliğim 29 hafta yok çok şükür kremler hikaye
Perimm nerice_isler gerçekten hiç birşey kullanmadım ve şuandada kullanmıyorum..hatta hamileliklerimde sudan da çok tiksinirim ilk 5 aya kadar ilaç kullanımı dışında suda içmem doğru düzgün sanırım yapı meselesi iki ablam var onlarda da hiç yok şanşlıyız
Sayka 32 haftadayım hic bi catlagım yok. kızlar eyer karnında catlak olursa kocamin yanında nasıl uyicam😒 o bir defa bu karnın neden böyle olmuş derse onu kendime cok kötü kompleks yapacagıma eminim
YazCilegi Sayka "Bu karnın neden böyle oldu" diye kabak bi soru olabilir mi Allah aşkına 😅 Eksiği yok fazlası var 9 ay beğenmediğin bu karnımda can büyüttüm ben, hatta bu senin çocugun dersin. Hala ıyyy diyorsa versin parasını yaptır estetiğini.
Yusufaras SerpilPalaAkta 39+4 haftaligim bugun farkettim karnımın altında cok az kırmızı çatlamış ama ben hiç birşey kullanmadim sikayetcide degilim guzel bir iz anı ilk göz agrimin bende ilk izi 😊😊