Salcali Burakelaa bel ağrısı agirlastim baya elim yüzüm de şişti baya bi elim çok rahatsız ediyo..senin nasıl geciyo
Dkktlbsra Burakelaa son 2 haftam temizlikti kıyafetleri yıka ütüle onlarla geçti. Önümüzdeki hafta da buzluğa gelen giden için bişeyler yapıp koyucam inşallah böyle geçip gidiyo😊
Zemree28 34+3deyiz Bi kaç gündür alt karnım ve kasıklarim ağrıyor çok agirlasmadim gibi hissediyorum bitane daha çocuk var ya ondan anlamıyorum 3 buçuk yaşında oda nekadar buyusede hala oyun ve ilgi istiyor hayırlisiyla doğsa bir 😊
Cherry5 34+2 yürürken ve oturduğum yerden kalktığımda çok baskı hissediyorum. bugün kontrole gittim bebek aşağıda dedi Aşağıda ve iri olduğu için zorlayacak dedi 😔
Burakelaa Salcali Benimde 34 +3 haftadayim belim ağrıyor agirlastim bende evimi temizlemeye çalışıyorum ailem burda değil kimsede yok canım çok sıkılıyor bazen hamileliğim boyunca tektim herşeyimi kendim yaptım onun yorgunluğu var😊☺️
Cherry5 Burakelaa Ben bir şey yapmıyorum ki genetik olarak böyle muhtemelen kendim çok kilo almadım şekerim yok vs vs 🤷🏻♀️
Gebe123 Bende 34+4 um bel ağrısı mahvediyor iyice agirlastim yürümekte zorlanıyorum eşim elimden tutup yürütüyor karnim ağır geliyor 😂