Nevinnn Cerencanpouura bende yaptırdım canım açlık tokluk sınırda çıkmıştı ailemdede var şeker hastalığı ilk absta çok ikilemde kaldım ama sonra yaptırmaya karar verdim çok şükür bi sıkıntı çıkmadı