Gunes_ Sueda29 evet hosuma gidiyor normalde pek yemem ama bigun kasar bigun beyaz peynir yiyorum kahvaltida guzel ben sevdim alip deneyebilirsin ama mutlaka yagsiz olsun canim
SedaveSusam Sueda29 bende en çok süzme seviyorum hatta kustuğum dönemlerde peynir ekmek domatesle ayakta kaldım diyebilirim
Tosbikim Ben ekicinin lokum kıvamındaki peynirini çok seviyorum. Ne süzme gibi ne normal.beyaz peynir gibi👍
Canan_olg Sueda29 Ben sert az tuzlu beyaz peynir az tuzlu tulum kaşar peyniri ve süzme peynir yiyorum sabahları hepsinden küçük birer dilim