Merhaba arkadaşlar. Yenidoğan alışverişinde kafam okadar karışık ki. 0/1 ay 1/3 ay 3/6 ay falan değişiyor. Sizler nasil aldiniz hangi bedenlerde aldınız? 27+3teyim. Sadece yenidogan 5 6 tane zibin 0/3 ay 5 tane. 3 tane yenidogan set 2 tane 3/6 ay aldim. Beden seçimi zor geliyor bana. Önerilerinize açığım ✌🤗