Kizlar daha yeni lavobaya girdim ve gunluk ped tamamen kan olmus peceteyle tekrar sildim yine geldi kan ama agri felan yok korkmaya basladim valla halbuki bu 2ci dogumum ama nedense korkuyorum 39+4gunluk hamileyim rabbim hepimizi bir agrida kurtarsin insallah