KubraKilinc canım geçmiş olsun benim de 6. Haftalık bi düşüğüm var. Bu ikincisi. 6. Haftada kanamam oldu lekelenme şeklinde çok korktuk aynı şeyleri yaşarız die. İğne vurdular bir haftalık imiş. Şimdi 7+6 günlüğüz. Şükürler olaun azalma oldu. Ayakta durma fazla. Sırt üstü uzan ayaklarının altına iki yastık koy yat. Bir kaç güne azaldığını görürsün. Sakın maydonoz ve nar yeme! Bunlar düşüğe sebep verir. Birde benim doktorum sadece portakal suyu, süt, maden suyu(1tane), ayran ve su içmemi önerdi. Çay falan hepsi yasak. Birde paikolojik olarak rahatlat kendini. Herkezin yaşadığı rutin bir olay de geç. Aklına getirdikçe artıyor kanama inan 🙏🏻
Tekrar geçmiş olsun canım ve de hayırlı olsun 😍😍
İnşallah sağlıklı sıhhatli alırız yavrularımızı kucağımıza. Keseyi bebeği gördünüz mü?