Yagmur2020 şu an 35.haftamdayım. Tansiyonum evde 13/9 14/9 13/10 çıkmaya başladı. Doktorda stresten 17/10u gördük. Doktor hemen yatış verdi, tansiyon ilaçları almaya başladım ve tahlil verdim. Benimki zehirlenme değil, sadece gebelik tansiyonu çıktı. Zaten ilaçlarla düştüğünü görünce doktor da acil doğuma ya da daha fazla yatışa gerek görmedi.