Prilam gebeler icin yapılmış bir bulanti ılaci. Onu alabilirsiniz ama tabi ki doktorunuza sorarak. Ben 20 haftayı bitirdim, ve ayranın iyi geldigini yeni keşfettim. Bi deneyin derim. Bebek ilk 3 ay zaten sizden besleniyor, çok minik çünkü, beslenmeyecek diye endişe duymayın. Ben hala prilama devam ediyorum. Bana kendi evim kokuyordu. Dolabın kapağının acikdigini anliyordum. Eşim kokuyordu. Onu görmeye bile tahammülüm yoktu. Bi de sıvı alimini suyla sinirlandirin. Sabahları sadece beyaz peynir, kabukları soyulmuş domates salatalık, yeşil zeytin, ve sade kızarmış ekmek tost makinasında yani. Bende bunlar ise yaradi. Allahım şu çektiğimiz sıkıntıları çekmek için can atan kullarını da görsün. Duysun insallah hanımlar