Merhaba kızlar
Hamile olmadan önce muayeneye gitmiştim ve o zaman sol kısımda kist olduğunu ancak bunun önemli olmadığınu söylemişti doktor. Şimdi 3 aylık hamileyim kist hala mevcut ve adet dönemimde 3 ayda da kasık ve vajinada ağrı ,halsizlik gibi durumlar yaşıyorum doktora sorsam önemli değil diyor. Aynı durumu yaşayan kimse var mı ya da oldu mu😔