ebrucetin maşallah çok sevindim sizin adınıza, rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ama herkesin derdi kendine büyüktür, böyle postlar açanlar da son çare yazıyorlar, çözüm olmayacağını biliyorlar ama ferahlamak istiyorlar, insanın bazen gerçekten de konuşacağı kimse olmuyor etrafında, anlayışlı olup, yadırgamamak lazım, kimin yarın başına ne geleceği bilinmez.