Nefesss123 Haftadayım ve ense kalınlığı 2 çıktı yaşım 27 ense kalınlığı 2 ve başpopo ölçümü 49 doktorlar çok şüpheli konuşuyor. Burun kemiği var. Lütfen bu durumu yaşayan biri yardım etsin ne yapmam gerek. İkili test sonucu cıkmadı ama zaten cokta güvenilir bir test değilmiş
Busrasalt Nefesss123 canım benim sakin ol ense kalınlığının 2 olması sorun değil 3 ve üzeri kesin olmamakla birlikte sıkıntı verebiliyor sakin ol kötü değil 2 çıkması
pamuk32 Nefesss123 evet bugün benimkiler de 1.87 gibi bı rakam çıktı normal dedi 2 ye neden bu kadar korkutmuslar anlamadim
Afyonlu02 Ben yapmadım şahsen doktorum down sendromlu olunca almıcaksan yapma dedi o testler net bilgi vermiyor zaten dedi bende yapmadım hatta
Nefesss123 Busrasalt şüpheli konuştu doktorlar. Kendi eşim olsa daha detaylı test yaptırırdık dediler
Nefesss123 Busrasalt 1-1.5 olmasını isteriz. 2 olmaması gerek. Fetal dna testi yaptırmanızı tavsiye ederim dedi. %85 lik dilime giriyor %96 olsa risk dahada yüksek olurdu dedi
Sevgigursoy Nefesss123 benim doktorumda 3 ve üstü riskli demişti bence canını sıkma bi kan sonucun cıksın
Sevgigursoy Nefesss123 ayrıca benim yiğenimede down dediler kan testide down dedi ama ihtimal zaten çok şükür Sağlıklı şimdi 3 yaşında takmadan edemiyorsun ama en azından Ümit olsun sana
pamuk32 Nefesss123 Google a IMG yükle yazın sonra ilk sayfaya fotoyu yukleyin yuklendikten sonra aşağısında kopyalama bölümü var kopyalayıp buraya yapıştırın
pamuk32 Nefesss123 canım olcumleri çekip atsana ölçümler net görünmuyor. Yandaki sayısal değerlerden bahsediyorum