Kızlar eğer hamile olmasaydım ayın 8inde falan adet olmam gerekiyordu o zamandan beri hafif hafif ağrı vuruyor zaten ama cumartesi günü doktora gittim her şey yolunda dedi. Bugün biraz önce kahverengi akıntı gelmiş baya da gelmiş.. Anneme falan sordum regl zamanlarınsa illa gelir dedi ama ben çok korktum