Kızlar bugün proluton depot vurulurken bi anda ilaç sanki yukarı dogru cıkıp nefes darlıgı ve öksürük yaptı ölüyorum sandım hemen hava ve serum taktılar ve acile yolladı saglık ocagı basına gelen varmı daha önce böle bi öksürük yasadım ama hastaydım ona bagladım dedim öksürük arada oluyor diye düşündüm ama megerse ilaçtanmıs ?