Momgirl Kızlar 39+0 dayız bugün kontrol vardı doktor bebek doğum kanalına henüz girmemiş dedi sizler ne durumdasınız
Pcosaragmen Momgirl Benim de iki haftadır kanalda ama ne gelen var ne giden ,sadece hareket ettiğinde canım çok yanıyor 😒
Dorukunannesi95 Momgirl 39+3 te dogum yapmistim suyum geldiği için ama girmemisti bebegim kanala. Zorunlu sezeryan oldum. Haa girse bile olamazdim cunku kafa yapısı buyuktu yine sezeryan olcaktim
gezentianne Momgirl 39+1 oldum sabah 11 de gideceğim kontrole yazarım canım. Ama bebekler sancı anında bile girebiliyormuş kanala o bir kıstas değil
Nrl Momgirl öyle düşünme bende şimdiden strese girdim nasıl açılma olmuyor diye ama ada çayı içti 1 hafta o yumuşama yapmış olabilir doktorum önerdi günde 2 bardak
Pcosaragmen Momgirl Bir bilsem 😒bir de çok hareketli maasallah ,Perşembe kontrolumuz var ,1hafta daha gelmezse haftaya Perşembe sezaryen olacak bakalım hayırlısı
Adige09 Hfzomr benimde sancilanma oluyor net de cikiyor 2 aydir normal dogum pozisyonunda ydi zaten kanala indi sanirim benim fırlama
Gktrkzbn2020 Doğum pozisyonunda ama kanala indi mi bilmiyorum. 2 gündür çok hareketliydi dün azaldı hareketi.
gezentianne Momgirl Evet muayene oldm 39+1 sancım yok, Çatı oldm ilk kez, açılmam da yok🤣🤣🙈🙈 41 haftaya kadar bekleyeceğiz çatın müsait dedi
gezentianne Momgirl İnsan tabi çatı muayenesi diyince tedirgn oluyor ama deriiin bir nefes aldım kasmadım zaten cok sürmedi
Momgirl gezentianne insan Nası kendini kasmasın parmak girince bile tedirgin oldum sonra acısı olmadı ama