Esraabulut
Canım moralini hiç bozma. Bende 1,5 yiillik evli iken gebe olduğumu öğrendim. Hemde umudumu tamamen kaybettigim bı zamanda. Heray hustlrana uğramaktan yoruldum. Sonra dedim ki düşünmeye eğim herşeyin doğru zamanı var. Rabbim dilerse olur. Hiç aklıma getirmedim ve birdaha test almiycam yapmiycam dedim. O ay adetim gecikti. Umursamadım. 1 ay geçti. Eşim test aldi. Yapmayacağım dedim attım dolaba. Annem o gün bebek yeleği aldığını çok beğendiğini söyleyince isaretmi acaba deyip testi yaptım. Sonuç pozitif di. Gözlerime inanmadım tekrar tekrar yaptım. Rabbim sanada nasip etsin tez zaman da. Dualarım seninle ve tüm anne olmayı isteyen bekleyen kardeşlerime. Bizlere bebeklerimizi kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin,. Sizleride güzel haberle mujdelesin rabbim. Kendini sartlama akışına birak. Bırakır bırakmaz oluyor. Allah'ım hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin.