İlk gebeliğim ve 20 haftamdayım karnım hiç büyümüyor sizce normal mi dümdüz bir karnım var ve birde kilom 54 bir kilo bile almadım alamıyorum boyum 1.76 yemem içmem iyi çok şükür hiç midem bulanmadı kusmadım herşey yiyorum ama bir kilo bile alamadım karnımda hiç büyümedi küçük bir göbek bile yok sizce normal mi çok korkuyorum :( geceniz güzel olsun anneler ♥️