little_mom_141 Benim ilk hamileliğim olduğu için cesaret edemiyorum 🙈🙈 bir de tesettürlüyüm erkek personel olsun istemiyorum daha rahat hissetmek için 😇
Berna61 KubraSavli bende 38 im ikincingebelik pazartesi sezeryan Okadar cekiniyorum ki ana sagliktann böyle nefret geliyor bana sanki ordan anlatamam fakat mecburum 😥
Berna61 anilece istanbuldan taşındım bende bu tarafa ama bu platformda özellikle maşallah herkes ozele gidiyor e her gidiyorum dolu ana sağlık bu kadar insan km ozaman dedim kendi kendime 😂 Allah yarfim eder insalah korkuyorum saka bi yana