Sancarefe
Her hamile kadın süt kartı alabiliyor canım. 7 ayimda sağlık ocağında ebe kaydımi oluşturdu telefona mesaj geliyor gidip belediye binalarında alıyorsun kartı. Ay sonuna doğru ücret yatıyor 3 ay doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra toplam 6 ay 20 şer TL her ay karta yatıyor anlaşmalı market listesi veriyorlar oralardan süt alınıyor