Canan_olg Yaprak_ Bende kullanmadım hiç ama yengem ilk dalin kullanıyordu şuanda duru granül sabun ve hacışakir granül sabun kullanıyor bende duru veya hacışakir granül sabun kullanıcam
Meftunbade Ben dalan roxy aldım çok güzel kokuyor temizliyor ama sürekli iki kez durulmamak gerekiyor iki kez durulasam bile hala kalıntı kaldı mi diye şüphe duyuyorum bidaha markası ne olursa olsun granül deterjan almayı düşünmüyorum
Sselin Roxy kullanıyorum kızlar ama deterjan ve suyu bi cezveye koyuyorum ısıtıyorum deterjan eriyor makineye öyle koyuyorum yoksa sabun erimiyor her yolu denemedim.
Pembepanterr Sselin bende eriyor kız Senin makinenin gözü dolmuş olabilir belki deterjan tıkamıştır bir bak söküp
Pembepanterr Yaprak_ ben dalan aldım yıkadım ütümeyeceğim inşaAllah bugün kalkabilirsem 😃 hem fiyatı piyasadaki diğerlerinin 3/1 kadar ve arkadaşın dediği gibi kokusuz ilk kokuyor ama kuruturken uçuyor kokusu