damlafidan Hanımlar selam. 21+1 haftalık hamileyim şuan karnım aşırı sert ve böyle nefes almamı engelliyo sürekli derin derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum havasız kalıyorum sanki . Yatamıyorum oturamiyorum. Doktorum pulcet ve pronat srup vermişti kullanmadım hiç suan hangisi bu duruma iyi gelir ya da bu başka bi şey mi yardımcı olun lutfennn
Eliffnur damlafidan bende burda bekliyorum yemek yemesem aç bile olsam sanki karnım hep şiş gibi göbek deliğim ağrıyor sanki karnım çatlıycak gibi oluyor
Erbualp damlafidan canım ben de 27+3 haftalık hamileyim bende de bu ay sertleşme olmaya başladı . O haftalar da benim olmuyordu . Aynı dediğin şikayetleri yaşıyorum bende . İç karnın benim gbi darsa sertleşme normal demişti benim dr
damlafidan Eliffnur sorma ahh of diye derin nefes alıp dolaşıyorum evde sanki 9.ayim öyle nefes sıkıntısı yaşıyorum valla Allah yardımcımız olsun
damlafidan Erbualp bende daha önce de olmuştu anlattım reflü falan dedi bana dediğim ilaçları verdi işte bilmiyorum geçsin başka bi şey istemiyorum suan
Esraorhan Bende 22. Hafta dayım aynen iki lokma bişi yiyim hemen taş gibi oluyor, nefes alamıyorum, deyim yerindeyse midem ağzımda dolaşıyorum, inşallah normaldir 🙄
Lal Karın sertleşmesi için dr bana bebek döndüğünde ve pozisyon değiştirdiğinde olur demişti ama sanırım aynı şeyden bahsetmiyoruz.
dishonest Karın sertleşmesi derken sürekli bir sertlik mi yoksa ara ara gelen sertlik mi ? Ara ara geliyorsa ve bütün karın sertse bu kasılmadır doktorunuza mutlaka bahsetmelisiniz. Net bağlansanız sancı çıkar. Muhtemelen doktor magnezyum başlayacak.
damlafidan dishonest magnezyum verdi 5 gün oluyor kullanıyorum. Ara ara ya hatta uzun zamandır yoktu iki gündür akşamları böyle zorluyor
dishonest damlafidan magnezyum kullanmanıza rağmen azalmadıysa doktorunuzla paylaşın. Bu arada kendinizi aşırı yormayın bir süre dinlenin. Mümkün olduğunca uzanın ve ayaklarınızı vücudunuzdan yüksek tutun. İnşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻