Momy2 38+2 günlük hamileyim,Doğum yaklaşıyor ama bebeğim kanala inmedi.3-4 gündür yoğun ve sık kasılmalar yaşıyorum ancak düzensiz.son haftalarda sizin de böyle kasılmalarınız arttı mı ?
Minnakkelebek Momy2 canım bende 37+4 üm bende de iki gündür dediğin gibi oluyor. Aslında çokta düzensiz sayılmaz ilk gün saat başı geliyordu 1-2 dk sürüp geçiyordu gece 1 e kadar böyle devam etti sonra geçti. İkinci gün akşam 5 gibi başladı saatte bir iken yarım saatte bire düştü yine aynı şekilde 1-2 dk sürüyordu gece 12 ye kadar böyle devam etti eşim hastaneye gidelim istersen dedi çünkü belden karnıma kasıklarıma iyice ağrılar girmeye başladı ben yok dedim duşa girip bekleyelim nasılsa belli olur ilerleyen saatlerde diye gitmedim gece de uyutmadı bel ağrısı kasık ağrısı kasılmalar ama sabaha karşı dalmışım geçti bugünde tık yok üç dört kere oldu bende anlamadım tahminimce bu hafta gelir diye düşündüm bende.
Momy2 Minnakkelebek bahsettiğin gibi bazen şiddetli geliyor sonra uyuyup kalıyorum sabah bakıyorum yine doğurmamışım🤣
Minnakkelebek Momy2 hahah bende her sabah aynısını diyorum neredeyse bugünde doğurmadım diye 😂😂😂 hayırlısı tabi ama bu kasılmalar olunca da insan bi hevesleniyor yani