Pnarrr Zhre aventi bilmem ama Nuk marka aldım ben meme ucu antibakteriyel özellikli hem de yumuşak baya
busraozcan9 Zhre Ben avent alacaktım ama birden aşırı zamlanınca mamajoo aldım. Kullananlar da memnun ☺️ Aventin yarı fiyatına aldım setini. Bebek çektikçe süt geliyormuş veya mama diye okudum
Sahinsec Zhre bende avent aldım cam anne memesine en çok benzeyen oymuş çok araştırdım umarım öyledir
sukranaslier busraozcan9 bende bu gün hepsi buradadan aldım avent çok pahalıdı indirime gitmiş 240 ml +120 ml biberon birde göğüs pedi 10 lu 100 tl e bebekte bir tane aventin biberonu 70 tl
busraozcan9 sukranaslier Yanii araştırmak lazım ☺️ Bakalım mamajoo beğenmezsem avent alıp deneyeceğim 1 tane. Annem bizde de avent kullanmış yıllar önce.
Annemerve https://www.hepsiburada.com/dr-brown-s-db-91005-option-genis-agiz-biberon-270-ml-p-HBV00000HDUR9?magaza=Modest&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=CjwKCAiAvonyBRB7EiwAadauqVUOCWoyCv9AsnMMzh5yqpitiQ7cEXibJFrJ6bHkE5Gom6ySpLi9uRoCbjkQAvD_BwE Dr browns biberon öneriliyor!
Emine_ Avent Instagram sayfasında baktığımda kullananlar memnun olmadıklarını yazmışlar biberon akıtıyormuş kapağı iyi kapanmıyormuş. Bende o yüzden ya nuk alicam yada başka bir marka araştırıp alıcam