nurglakays-95 Kızlar çok afedersiniz 7 haftalık hamileyim ve 4-5 gündür aşırı derece ishalim bol bol su içmeye çalışıyorum benim gibi ishal sorunu yaşayan varmı😩
Tuqceee33 nurglakays-95 bende 7 haftalık hamileyim de tam tersi kabızlık var🙄 muz ye canım kahve iç 1 fincan leblebi ye iyi gelir inşallh su içmeyi ihmal etme üşütmüş olabilirsin dikkat et🌸
Hlyagnrr nurglakays-95 ay ben canım herkes kabız olurmus ben ishal oldum öğrendiğimden beri de öyleyim 6 haftalık suan
Oykutoskuzey nurglakays-95 süt ürünlerini tüketme cnm bir muhted bende ishal çok oldum gece uykumdan uyandırıyordu karın ağrısı 🤔 iyi şimdi şükür geçtim kahve limon yap iyi gelio
nurglakays-95 Tuqceee33 bende 1 hafta önce öyleydim bu hafta böyle oldu çok değişik önerilerin için çok sağol canım 🤗inşallah senin de geçer ben öyleyken yemeklerim de falan hep zeytin yağı kullandım biraz iyi geliyor geçmiş olsun 😘
nurglakays-95 Oykutoskuzey vallahi benimde öyle gece uykudan uyanıyorum mide bulantısı da bir yandan kahve limon deneyeyim bakalım iyi gelir inşallah 🙏🏻 Teşekkür ederim canım😌